NL  |  BE  |  EN  |  DE  |  FR  |  ES
U heeft Credit Tools software aangeschaft, of u denkt er aan om een of meerdere softwaremodules van Credit Tools in te zetten binnen uw organisatie? Dan informeren wij u graag over onze werkwijze bij implementatie van de software.

Implementatie in 7 stappen

Tijdens de volledige implementatie werken onze projectleiders en consultants nauw met u samen om uw project te realiseren. De projectleider is gedurende de implementatie uw centrale aanspreekpunt voor al uw vragen. Hij is er op gebrand om samen met u het project tot een succes te maken!  De Credit Tools projectaanpak is gebaseerd op ruim 15 jaar ervaring met honderden succesvolle implementaties. Uiteraard zijn onze projectleiders en consultants geschoold in standaard projectmethodieken (waaronder Prince2) en combineren zij hun kennis van projectmanagement met hun specifieke kennis van creditmanagement. Onderstaand vindt u een helder overzicht van onze projectstappen en wat u van ons mag verwachten:

implementatie credittools 
  • Stap 1: de blauwdrukfase
  • Stap 2 de inrichtingsfase
  • Stap 3: de training
  • Stap 4: de acceptatietest
  • Stap 5: Go-Live!
  • Stap 6: Nazorg
  • Stap 7: Projectevaluatie 

Wilt u de uitgebreide beschrijving van de 7 stappen ontvangen? Stuur dan een e-mail naar h.bosschaart@credittools.nl. U krijgt het document in pdf toegestuurd.

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten